Cześć, dzień dobry (tak standardowo zaczynam wszystkie relacje na instagramie) trafiłaś na tę kartę, ponieważ zapewne chcesz dowiedzieć się więcej na temat opieki posprzedażowej. Ale zacznijmy od czegoś innego – od tego DLACZEGO, właściwie chcesz się dowiedzieć czym jest ta opieka posprzedżowa?
Ponieważ najprawdopodobniej choć raz poczułaś się zignorowana przez markę modową? Poproszona o opinię – najlepiej tę pozytywną – a później zapomniana, szczególnie podczas składania reklamacji? Poprosiłaś konsultantkę o rozwiązanie Twojego problemu, o drobną pomoc, przysługę aby ktoś Ci wyjaśnił jak należy dbać (czyścić, prasować) zakupiony ciuch, ale potraktowano Cię zdawkowo, lekceważąco? Przypomnij sobie, jak wtedy byłaś zła,😡 niezadowolona z obsługi, produktu i okazanego Ci braku szacunku.
I właśnie odpowiedzią na to wszystko na Twoją złość, wkurzenie, rozczarowanie 🥺 jest okazanie Ci szacunku przez markę clariani. Tym właśnie jest opieka posprzedażowa w marce clariani – szacunkiem do Ciebie, opieką nad Tobą po zakupie koszuli clariani, abyś nie została z produktem sama. Pozbawiona wiedzy jak się z nim obchodzić, do czego ją nosić, jak ukryć to co chcesz ukryć w swoim ciele, a uwydatnić ulubione atuty.
Opieka posprzedażowa w marce clariani jest za Twoją zgodą w pełni personalizowana. Dostosowana do Twoich indywidualnych preferencji, Twojego ciała, zachowań, czy stylu życia. A otrzymujesz ją po każdorazowym zakupie koszuli w sklepie clariani na www.clariani.pl po wpisaniu adresu e-mail podczas procesu zakupowego.
Jak wygląda i na czym dokładnie polega opieka posprzedażowa? Pozwól, że odkryję przed Tobą tylko rąbek tajemnicy, a resztę zostawię jako słodką niewiadomą, którą będziesz stopniowo odkrywać po zakupie koszul.
Opieka posprzedażowa w marce clariani obejmuje indywidualny kontakt z Tobą poprzez różne kanały komunikacyjne. Telefon, mail, messenger, ale przede wszystkim wiadomości mailowe. Zapewniam ze swej strony jako marka clariani minimum jeden mail, czy inną formę kontaktu – ściśle przez Ciebie określoną – w miesiącu, przez okres dwóch lat od dnia zakupu koszuli. Ale nie martw się, jeżeli kupisz dwie (i więcej) koszul nie będę do Ciebie dzwonić, czy pisać dwukrotnie jednego dnia – szanuję Twój czas. Kontakt będzie dopasowany do Twoich zakupów i preferencji. W każdej chwili będziesz miała prawo zrezygnować z opieki posprzedażowej – choć nie ukrywam będzie mi z tego powodu niezmiernie przykro.
Co ważne komunikacja z Tobą w ramach opieki posprzedażowej nie będzie jednostronna, Ty także w dowolnym momencie możesz kontaktować się ze mną i zadawać pytania.
A co będzie w tych mailach, wiadomościach i telefonach? Oprócz rozmowy z Tobą na temat Twojego zadowolenia z produktów, uwag i wskazówek, m.in. personalizowane podpowiedzi stylizacyjne, triki dotyczące mody, trendów, szafy kapsułowej, rozpoznawania jakości odzieży, a także zasady prania, czy czyszczenia koszul . A to wszystko to jedynie niewielki wycinek tego co dla Ciebie przygotowałam w ramach personalizowanej opieki posprzedażowej.
Zapomnij o złości, niezadowoleniu, rozgoryczeniu i poczuciu braku szacunku ze strony marki modowej. Wejdź na wyższy poziom obsługi i ciesz się indywidualnym podejściem do swoich potrzeb z marką clarianii.
Zapraszam do kontaktu,
Ewa