Opieka posprzedażowa

Cześć, dzień dobry (tak standardowo zaczynam wszystkie relacje na instagramie) trafiłaś na tę kartę, ponieważ zapewne chcesz dowiedzieć się więcej na temat opieki posprzedażowej. Ale zacznijmy od czegoś innego – od tego DLACZEGO, właściwie chcesz się dowiedzieć czym jest ta opieka posprzedżowa? 

Ponieważ najprawdopodobniej choć raz poczułaś się zignorowana przez markę modową? Poproszona o opinię – najlepiej tę pozytywną – a później zapomniana, szczególnie podczas składania reklamacji? Poprosiłaś konsultantkę o rozwiązanie Twojego problemu, o drobną pomoc, przysługę aby ktoś Ci wyjaśnił jak należy dbać (czyścić, prasować) zakupiony ciuch, ale potraktowano Cię zdawkowo, lekceważąco? Przypomnij sobie, jak wtedy byłaś zła,😡 niezadowolona z obsługi, produktu i okazanego Ci braku szacunku. 

I właśnie odpowiedzią na to wszystko na Twoją złość, wkurzenie, rozczarowanie 🥺 jest okazanie Ci szacunku przez markę clariani. Tym właśnie jest opieka posprzedażowa w marce clariani – szacunkiem do Ciebie, opieką nad Tobą po zakupie koszuli clariani, abyś nie została z produktem sama. Pozbawiona wiedzy jak się z nim obchodzić, do czego ją nosić, jak ukryć to co chcesz ukryć w swoim ciele, a uwydatnić ulubione atuty. 

Opieka posprzedażowa w marce clariani jest za Twoją zgodą w pełni personalizowana. Dostosowana do Twoich indywidualnych preferencji, Twojego ciała, zachowań, czy stylu życia. A otrzymujesz ją po każdorazowym zakupie koszuli w sklepie clariani na www.clariani.pl po wpisaniu adresu e-mail podczas procesu zakupowego. 

Kobieta po turecku siedzi na rudej kanapie. Na kolanach ma laptopa, ubrana jest w białą koszulę i ciemne spodnie. Uśmiecha się
Podczas zakupów na www.clariani.pl podaj swój adres e-mail i ciesz się bezpłatną i personalizowaną opieką posprzedażową.

Jak wygląda i na czym dokładnie polega opieka posprzedażowa? Pozwól, że odkryję przed Tobą tylko rąbek tajemnicy, a resztę zostawię jako słodką niewiadomą, którą będziesz stopniowo odkrywać po zakupie koszul. 

Opieka posprzedażowa w marce clariani obejmuje indywidualny kontakt z Tobą poprzez różne kanały komunikacyjne. Telefon, mail, messenger, ale przede wszystkim wiadomości mailowe. Zapewniam ze swej strony jako marka clariani minimum jeden mail, czy inną formę kontaktu – ściśle przez Ciebie określoną – w miesiącu, przez okres dwóch lat od dnia zakupu koszuli. Ale nie martw się, jeżeli kupisz dwie (i więcej) koszul nie będę do Ciebie dzwonić, czy pisać dwukrotnie jednego dnia – szanuję Twój czas. Kontakt będzie dopasowany do Twoich zakupów i preferencji. W każdej chwili będziesz miała prawo zrezygnować z opieki posprzedażowej – choć nie ukrywam będzie mi z tego powodu niezmiernie przykro. 

Co ważne komunikacja z Tobą w ramach opieki posprzedażowej nie będzie jednostronna, Ty także w dowolnym momencie możesz kontaktować się ze mną i zadawać pytania. 

A co będzie w tych mailach, wiadomościach i telefonach? Oprócz rozmowy z Tobą na temat Twojego zadowolenia z produktów, uwag i wskazówek, m.in. personalizowane podpowiedzi stylizacyjne, triki dotyczące mody, trendów, szafy kapsułowej, rozpoznawania jakości odzieży, a także zasady prania, czy czyszczenia koszul . A to wszystko to jedynie niewielki wycinek tego co dla Ciebie przygotowałam w ramach personalizowanej opieki posprzedażowej. 

Zapomnij o złości, niezadowoleniu, rozgoryczeniu i poczuciu braku szacunku ze strony marki modowej. Wejdź na wyższy poziom obsługi i ciesz się indywidualnym podejściem do swoich potrzeb z marką clarianii. 

Zapraszam do kontaktu,
Ewa

Shopping Cart
Dołącz do listy oczekujących Zostaw swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o dostępności wybranego produktu.