kontakt

Napisz do nas

Bądźmy w kontakcie

Dane kontaktowe

Masz pytania? Potrzebujesz pomocy?  Masz wątpliwości dotyczące Twojego zamówienia? Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta. Z przyjemnością odpowiemy na wszelkie Twoje wątpliwości. Jesteśmy do Twojej dyspozycji, napisz lub zadzwoń. Na pewno nie zostawimy Cię bez odpowiedzi.

                                                      Zespół CLARIANI

Bądźmy w stałym kontakcie na:

Najczęściej zadawane pytania

Marka

Właścicielem sklepu jest Ewa Płoszaj, prowadząca działalność pod nazwą CLARIANI Ewa Płoszaj.

Misją marki jest stworzenie wyjątkowego miejsca, w którym każda kobieta z poszanowaniem własnego ciała, zakupi produkt dopasowany do jej JA.  Zgodny z jej oczekiwaniami, w którym będzie czuć się wyjątkowo, niepowtarzalnie, stylowo, ale i wygodnie. Clariani to marka dbająca o kobiety, wychodząca naprzeciw ich oczekiwaniom i potrzebom. Stworzona by cieszyć ciała i umysły, a także by budować niepowtarzalny styl każdej z nas .

Siedziba firmy znajduje się pod adresem: 86-060 Tarkowo Dolne, ul. Energetyczna 12.

Aby skontaktować się ze sklepem, wystarczy: skorzystać z formularza kontaktowego, napisać maila na adres: kontakt@clariani.pl lub zadzwonić pod numer 533-723-581. Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9-18.

opakowanie i zawartość

Koperta, którą otrzymałaś/otrzymałeś ma podwójne zadanie. Obok formy transportowej dla dowodu zakupu (paragonu, faktury), stanowi idealne rozwiązanie pomagające zadbać o Twoją nową koszulę. Na kopercie, w specjalnej kieszonce znajdziesz zasady prania i prasowania, które ułatwią Ci właściwą pielęgnację nowego nabytku. Dzięki dziurkom z boku koperty z łatwością możesz umieścić ją w segregatorze i wyjmować w razie potrzeby przed każdym praniem i prasowaniem. Dodatkowo, koperta ta, to świetne miejsce do przechowywania zapasowego guzika, czy odciętej metki ze składem materiałowym. Kopertę dostajesz do każdego zamówienia i każdej kolejnej zakupionej koszuli, jeśli sobie tego zażyczysz. Wystarczy zaznaczyć właściwe okienko podczas składania zamówienia.

Tak, opakowania są biodegradowalne ♻, w dodatku wykonane z co najmniej 90%materiałów wtórnych. Ponadto opakowania nie zawierają plastików powstałych na bazie ropy naftowej, a farba wykorzystana do wykonania napisów produkowana jest na bazie wody, przez co schnie i paruje w sposób naturalny.

Tak, możesz zwrócić do nas opakowanie, dzięki czemu będziemy mogli je wykorzystać ponownie. To innowacyjne rozwiązanie sprzyjające ochronie środowiska. Jak dokonać zwrotu? Dostępne są dwie opcje.
1. Możesz przesłać do nas opakowanie dowolnie wybraną metodą na własny koszt,
lub
2. Zgromadzić powyżej 5 opakowań, a my odbierzemy je na swój koszt i w podziękowaniu za współudział w ochronie środowiska przyznamy Ci nawet 5% rabatu na kolejne zakupy w naszym sklepie. Wystarczy, że wypełnisz zgłoszenie dostępne do pobrania tu i prześlesz na nasz adres mailowy, możesz też wysłać maila z analogicznymi informacjami jak w przygotowanym przez nas formularzu zwrotu opakowań na adres zwroty@clariani.pl. Następnie przygotuj opakowania do wysyłki i przekaż je kurierowi. A o tym jak przygotować przesyłkę dla kuriera, a także o innych szczegółach związanych z zasadami zwrotu opakowań przeczytasz w regulaminie zwrotu opakowań oraz w formularzu zwrotu opakowań.

Wspólnie zadbajmy o planetę i przyczyńmy się do ochrony środowiska poprzez wielokrotne wykorzystanie opakowań.

PRODUKTY

W celu dobrania właściwego rozmiaru posłuż się tabelą rozmiarową. Pomoże Ci ona określić, który rozmiar będzie dla Ciebie odpowiedni. Jeśli masz wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszym Zespołem, z chęcią odpowiemy na Twoje pytania. Przy wyborze rozmiaru zwróć też uwagę na opis danego modelu. W opisach poszczególnych koszul podajemy ich charakterystykę i typ np. czy jest ona rozszerzana, oversizowa, czy bardziej przylegająca do ciała.

TABELA ROZMIAROWA

ROZMIAR

XS

S

M

L

XL

XXL

OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ

89-92

93-96

97-100

101-104

105-108

109-113

OBWÓD TALII

64-70

70-75

76-81

81-85

86-91

92-96

Obwód dołu

48

50

52

54

56

58

  1. Masz kilka możliwości sprawdzenia dostępności produktu:

    1. Najłatwiejszą metodą jest sprawdzenie dostępności produktu nas stronie internetowej sklepu. Wystarczy kliknąć w interesujący Cię produkt, znajdujący się na stronie sklepu (np. w zakładce produkty) i zaznaczyć interesujący Cię rozmiar, a pod opisem produktu i wariantami rozmiarowymi znajdziesz informację o jego dostępności.

  2. Inną opcją jest skontaktowanie się ze sklepem poprzez formularz kontaktowy znajdujący się z w zakładce kontakt, bądź poprzez wysłanie maila z zapytaniem na adres kontakt@clariani.pl
  3.  Możesz również do nas zadzwonić, a my z przyjemnością sprawdzimy dla Ciebie dostępność wybranych produktów. Wybierz numer 533-723-581, aby skontaktować się z naszym biurem.
A co jeśli produkt nie jest dostępny?
  1. Zaznacz opcję „powiadom o dostępności” znajdującą się przy brakującym produkcie, na stronie danego produktu. Podaj swój adres e-mail i in czekaj na wiadomość od nas lub,
  2. Napisz do sklepu z prośbą o powiadomienie, gdy dany produkt będzie dostępny, a my poinformujemy Cię, gdy produkt ponownie pojawi się na magazynie. 

Cały proces produkcji ubrań odbywa się wyłącznie w Polsce. Współpracujemy ze szwalnią z Łodzi, która tworzy dla nas i dla Ciebie niepowtarzalne, najwyższej jakości koszule. Zależy nam na współpracy ze sprawdzonymi firmami, które stawiają na jakość wykonania i precyzję, tak byś zawsze mogła/mógł cieszyć się ze swojej nowej koszuli.

Oznaczeń na metkach, a właściwie wszywkach może być wiele, dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie, kompletny przewodnik po oznaczeniach. Znajdziesz go w artykule na blogu pod tym linkiem: Oznaczenia na wszywkach

Z szacunkiem. Szanuj swoją koszulę, tak jak szanujesz swoje ciało i umysł. Koszulę będziesz nosić w bezpośrednim kontakcie z ciałem, przy sercu, co sprawi, że razem stanowić będziecie najlepszą parę pod słońcem. Warto więc, by cieszyła ona Twoje oko przez długi czas. Pierz i prasuj ją zgodnie z oznaczeniem na wszywce, czy kopercie. Oprócz tego przekaż jej dobre słowo, pochwal za jakość, użyteczność, oryginalność i uśmiechnij się do niej i do siebie, za każdym razem, gdy zobaczysz was w lustrze. A Twój dzień stanie się od razu lepszy.

Zasady prania i prasowania określone są odrębnie dla każdej koszuli z uwagi na zastosowany do jej wykonania materiał. Znajdziesz je na metce oraz na kopercie, którą otrzymasz do zamówienia. Ze swej strony podpowiadamy, że najlepiej prać ubrania (w tym również koszule) w niskich temperaturach, a białe rzeczy z dodatkiem sody oczyszczonej. Więcej na ten temat znajdziesz w dedykowanym wpisie na blogu CLARIANI o tu.

ZAMÓWIENIA

Śledzenie zamówienia będzie możliwe po opuszczeniu skompletowanej paczki z naszego magazynu. Gotowe pudełko z Twoim zamówieniem oraz etykietą zostanie przekazane firmie kurierskiej, która będzie odpowiadać za jej dostarczenie na wskazany przez Ciebie adres. O uruchomieniu możliwości śledzenia przez Ciebie paczki, zostaniesz powiadomiona/powiadomiony poprzez odrębną wiadomość mailową. Znajdziesz w niej link przekierowujący do śledzenia drogi Twojej przesyłki. Pamiętaj jednak, że funkcja śledzenia przesyłki może nie być od razu aktywna, a dopiero po 24h od opuszczenia paczki z naszego magazynu. 

Głównym miejscem składania zamówień jest sklep internetowy. Aby złożyć zamówienie z wykorzystaniem tej opcji wystarczy kilka prostych kroków do wykonania:

  1.  Kliknij na interesujący Cię produkt. Po czym zostaniesz przekierowana/przekierowany na stronę z jego pełnym opisem i dostępnymi wariantami,
  2.  Wybierz właściwy rozmiar koszuli, klikając w niego,
  3. Następnie dodaj do koszyka wybraną ilość produktu,
  4. Jeśli chcesz zamówić kolejny produkt, wróć do sklepu lub wybierz coś z propozycji na dole strony produktu i powtórz czynności od 1-3. Jeśli na dziś to tyle, kliknij komunikat, który wyświetlił się po dodaniu produktu do koszyka, ikonkę koszyka w prawym górnym roku lub rozwiń listę znajdującą się przy zakładce Moje konto i wybierz „KOSZYK”,
  5. Po przejściu do koszyka wpisz kupon rabatowy jeśli taki posiadasz, a następnie kliknij „Przejdź do kasy”,
  6. Przy kasie musisz podać swoje dane kontaktowe, wybrać metodę płatności i sposób dostawy, a także zaakceptować regulamin po uprzednim zapoznaniu się z nim. Na tym etapie możesz jeszcze dodać kupon rabatowy, jeśli zapomniałeś to zrobić w poprzednim kroku.
  7.  Po wprowadzeniu danych i ich sprawdzeniu, jeśli nadal podtrzymujesz chęć zakupu kliknij „Kupuję i płacę”.
  8. Zostaniesz przekierowana/przekierowany na kolejną stronę i jeśli wybrałaś/wybrałeś opcję zamówienia z obowiązkiem zapłaty zostaniesz przekierowany na stronę umożliwiająca płatność online, a następnie na stronę z podsumowaniem zamówienia. Jeśli natomiast postanowiłeś zapłacić przelewem bankowym lub wybrałaś/wybrałeś opcję za pobraniem zostaniesz przekierowana/przekierowany od razu na stronę z podsumowaniem twojego zamówienia i instrukcją dalszego postępowania.
  9. Po dokonaniu opłaty, pozostaje Ci oczekiwać na kuriera.
  10. Po otrzymaniu opłaconej przesyłki od kuriera, rozpakuj ją ostrożnie, przymierz nową koszulę i koniecznie zostaw opinię o swoim nowym nabytku.

Możesz także dokonać zamówienia drogą mailową. Wystarczy, że napiszesz do nas na adres: zamowienia@clariani.pl jaką koszulę, w jakim rozmiarze i w jakiej ilości chcesz zamówić, a także w jaki sposób chcesz opłacić zamówienie i który sposób dostawy wybierasz, a my zwrotnie powiadomimy Cię o przyjęciu lub (nieprzyjęciu) zamówienia i poprosimy o dokonanie płatności oraz podanie danych do wysyłki.

Pamiętaj jednak, że nadrzędną i najwygodniejszą metodą składania zamówienia jest dokonanie jej poprzez sklep internetowy.

Tak, możesz anulować zamówienie. Jednakże czas na dokonanie anulowania zmówienia jest ograniczony ze względów organizacyjno-logistycznych. Anulowania zamówienia możesz dokonać najpóźniej do momentu opuszczenia przesyłki z naszego magazynu. A o tym, że przesyłka opuściła magazyn zostaniesz poinformowany drogą mailową.

A co jeśli nie zdążysz do tego czasu?
Nie martw się masz 14 dni na zwrot produktów.

W celu dokonania anulowania zamówienia prześlij do nas maila z prośbą o anulowanie. Koniecznie podaj w nim numer zamówienia oraz Twoje dane kontaktowe, aby ułatwić i przyspieszyć cały proces. Jeśli nie przekażesz nam numeru zamówienia, a złożyłeś więcej niż jedno zamówienie nie będziemy mogli dokonać anulowania zamówienia z uwagi na brak szczegółowych danych.

Jako jeden z niewielu sklepów internetowych, wychodząc na przeciw oczekiwaniom klientów umożliwiamy zmianę zamówienia w trakcie jego kompletowania. Jednakże czas na dokonanie zmiany jest ograniczony ze względów organizacyjno-logistycznych. Zmiany zamówienia możesz dokonać najpóźniej do momentu opuszczenia przesyłki z naszego magazynu. A o tym, że przesyłka opuściła magazyn zostaniesz poinformowany drogą mailową.

A co jeśli nie zdążysz do tego czasu?
Nie martw się masz 14 dni na zwrot produktów.

Zmiany zamówienia możesz dokonać na dwa sposoby. Drogą mailową lub telefoniczną.
Wystarczy, że wyślesz do nas maila na adres zamowienia@clariani.pl i napiszesz jaki produkt chcesz wymienić. Pamiętaj także o podaniu numeru zamówienia i danych kontaktowych, aby zweryfikować którego zamówienia dotyczy prośba zmiany. Brak tych danych uniemożliwi nam przeprowadzenie procesu zmiany zamówienia. 

Jeśli preferujesz kontakt telefoniczny, zadzwoń pod numer 533-723-581, aby przeprowadzić proces zmiany zamówienia. Przygotuj przed rozmową numer zamówienia, aby łatwiej i szybciej dokonać zmian. Po pozytywnym procesie zmiany zamówienia prześlemy na Twój adres mailowy zmodyfikowane zamówienie, abyś mógł sprawdzić, czy zmiany zostały poprawnie wprowadzone.

Pamiętaj jednak, że czas na dokonanie zmiany zmówienia jest ograniczony do czasu opuszczenia przesyłki z magazynu.

Paragon/fakturę znajdziesz w dwóch miejscach. W opakowaniu z zamówionymi produktami, w dedykowanej ku temu kopercie w formie papierowej. Ponadto dokument zakupu wysyłamy w formie elektronicznej, drogą mailową na podany przez Ciebie adres do kontaktu, po złożeniu zamówienia.

Pamiętaj nie drukuj dowodu zapłaty, jeśli nie musisz. My wydrukowaliśmy paragon/fakturę za Ciebie i dołączyliśmy do Twojego zamówienia w specjalnej kopercie.

zwroty i reklamacje

Masz prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.

W celu dokonania zwrotu produktów wyślij do nas maila z formularzem zwrotu produktów na adres zwroty@clariani.pl. Formularz dostępny jest do pobrania pod na stronie: formy zwrotu.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, abyś wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Ci prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. A następnie niezwłocznie prześlij nam zwracany towar, nie dłużej niż w terminie do 14 dni od dnia, w którym odstąpiłaś/odstąpiłeś od umowy. 

Następnie zapakuj przesyłkę wraz z formularzem zwrotu (nie musisz go jednak dołączać jeśli wcześniej wysłałaś/wysłałeś wersję elektroniczną na nasz adres mailowy). Jednak w celu identyfikacji zwracanych produktów i przyspieszenia procesu zwrotu, uprzejmie prosimy o dołączenie formularza zwrotu do zwracanych produktów lub o kartkę z danymi osoby zwracającej zamówienie.  Zapakowaną przesyłkę nadaj zwrotnie podając nasz adres do korespondencji:

CLARIANI Ewa Płoszaj
ul. Energetyczna 12
86-061 Tarkowo Dolne

Pamiętaj, że koszty zwrotu przesyłki każdorazowo ponosi klient.

Zwrot środków za dokonane zamówienie otrzymasz niezwłocznie, niepóźniej niż w terminie do 14 dni, od dnia w którym zostaliśmy poinformowani o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodzisz się na inne rozwiązanie.

Szczegółowe zasady zwrotu znajdziesz w regulaminie sklepu internetowego CLARIANI dostępnego tu.

Jeżeli chcesz złożyć reklamację dotyczącą kupionego produktu, możesz posłużyć się gotowym formularzem, przesyłając go do nas pocztą tradycyjną lub elektroniczną. Jeżeli formularz nie jest przesyłany wraz z reklamowanym produktem, proszę pamiętać, że celem rozpatrzenia reklamacji możemy prosić Cię o przesłaniem nam reklamowanego produktu.  Formularz znajdziesz na stronie: reklamacje.

Po wypełnieniu formularza zwrotu, zapakuj reklamowane produkty dołącz fakturę lub inny dokument z numerem zamówienia w celu łatwiejszego jego zidentyfikowania. Jeśli zwracasz reklamowany towar w naszym opakowaniu, pamiętaj o usunięciu starej etykiety adresowej. Kurier natomiast będzie posiadał nową, gotową etykietę adresową do naklejenia na paczkę. Pamiętaj także, aby zachować potwierdzenia nadania przesyłki do momentu rozpatrzenia Twojej reklamacji. Dokument ten stanowi potwierdzenie przekazania kurierowi przesyłki.

Opłaconą z góry paczkę możesz również wysłać samodzielnie na adres:
CLARIANI Ewa Płoszaj
ul. Energetyczna 12
86-060 Tarkowo Dolne

Zgodnie z regulaminem sklepu internetowego dostępnego pod adresem: https://www.clariani.pl/regulamin/ “Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Kupującego reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.”

W przypadku zwrotu produktów (odstąpienia od umowy sprzedaży):

Zwrot środków za dokonane zamówienie otrzymasz niezwłocznie, niepóźniej niż w terminie do 14 dni, od dnia w którym zostaliśmy poinformowani o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały  użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodzisz się na inne rozwiązanie.

W przypadku reklamacji:

Jeżeli sprzedany produkt ma wadę, możesz:

  • żądać wymiany produktu na wolny od wad,
  • żądać usunięcia wady,
  • złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
  • złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

Jeśli stwierdzisz wadę produktu, powinieneś poinformować nas o tym, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści. Ustosunkujemy się do składanej przez Ciebie reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia nam reklamacji za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.

Po uznaniu reklamacji niezwłocznie poczynimy kroki, zmierzające do wykonania przedstawionego stanowiska znajdującego się w rozpatrzeniu reklamacji, nie później jednak niż w terminie do 14 dni od dnia uznania przez Ciebie naszego stanowiska.

Tak, wymiana towaru jest możliwa jednak procedura wymiany zależna jest od przyczyny wymiany.

Jeśli otrzymany przez Ciebie towar jest wadliwy i chcesz wymienić go na wolny od wad, konieczna jest przeprowadzenie procesu reklamacji.

Drugą możliwością w przypadku chęci wymiany towaru wolnego od wad, jest zwrot produktów – odstąpienie od umowy sprzedaży – i ponowne zamówienie właściwego produktu.

Pamiętaj jednak, że wymiana towaru jest możliwa wyłącznie, gdy towar, na który chcesz wymienić aktualnie posiadany produkt jest dostępny na magazynie. 

Warunki dostawy

Dzięki współpracy z brokerem kurierskim Furgonetka, oferujemy szeroki wachlarz możliwości dostawy Twojego zamówienia. Nasza współpraca z brokerem kurierskim umożliwia dostarczenie Twojego zamówienia przy pomocy takich firm kurierskich jak:

  • InPost Paczkomaty,
  • InPost Kurier,
  • DPD,
  • DHL,
  • Poczta Polska – kurier 48,
  • FedEx,
  • Paczka w RUCHu,
  • Kurier UPS,

Koszty i czas dostawy są różne w zależności od wybranej firmy kurierskiej. Cennik i czas dostawy znajdziesz w poniższej tabeli:

 

RODZAJ WYSYŁKI

KOSZT WYSYŁKI

Do 349,99 PLN

Od 350 zł PLN

Płatność online

Płatność przy odbiorze

Płatność online

Płatność przy odbiorze

Paczkomaty InPost

11,30

za darmo

Odbiór w punkcie DPD

10,90

za darmo

Odbiór w punkcie FedEx

11,90

za darmo

Paczka w RUCHu

8,00

za darmo

Odbiór w punkcie UPS

11,10

Za darmo

 

 

RODZAJ WYSYŁKI

KOSZT WYSYŁKI [zł]

Do 349,99 PLN

Od 350 zł PLN

Płatność online

Płatność przy odbiorze

Płatność online

Płatność przy odbiorze

Kurier InPost

13,50

17,50

za darmo

4,00

Dostawa kurierem do domu (DPD)

16,20

21,20

za darmo

5,00

Dostawa kurierem do domu (Poczta Polska)

13,60

17,60

za darmo

4,00

Dostawa kurierem do domu (DHL)

16,90

24,40

za darmo

7,50

Dostawa kurierem do domu (FedEx)

16,60

20,30

za darmo

3,70

Dostawa kurierem do domu (UPS)

21,20

26,20

Za darmo

5,00

 

W czasie trwania wyprzedaży i promocji czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji prosimy o wyrozumiałość i przepraszamy za utrudnienia.

W trakcie roku koszty dostawy są na bieżąco aktualizowane, analogicznie do cen oferowanych przez dostawców.

Aktualnie nie ma możliwości wysyłki zamówień za granicę, ale pracujemy nad wdrożeniem takiego rozwiązania. Poinformujemy Cię niezwłocznie o wysyłce za granicę, jak tylko opcja ta będzie dostępna. Jeśli chcesz być na bieżąco ze wszelkimi nowościami sklepowymi zapisz się do newslettera. 

Śledzenie zamówienia będzie możliwe po opuszczeniu skompletowanej paczki z naszego magazynu. Gotowe pudełko z Twoim zamówieniem oraz etykietą zostanie przekazane firmie kurierskiej, która będzie odpowiadać za jej dostarczenie na wskazany przez Ciebie adres. O uruchomieniu możliwości śledzenia przez Ciebie paczki, zostaniesz powiadomiona/powiadomiony poprzez odrębną wiadomość mailową. Znajdziesz w niej link przekierowujący do śledzenia drogi Twojej przesyłki. Pamiętaj jednak, że funkcja śledzenia przesyłki może nie być od razu aktywna, a dopiero po 24h od opuszczenia paczki z naszego magazynu. 

Jeśli otrzymałaś/otrzymałeś produkt niezgodny z zamówieniem np. w innym rozmiarze niż zamówiony, skontaktuj się z nami mailowo kontakt@clariani.pl, telefonicznie lub przez formularz do kontaktu. W przypadku kontaktu drogą mailową uprzejmie prosimy o podanie w mailu numeru zamówienia oraz przesłanie zdjęcia niezgodnego z zamówieniem towaru. Kontaktując się telefonicznie lub przez formularz do kontaktu przygotuj numer zamówienia w celu łatwiejszej identyfikacji. A my po weryfikacji problemu, postaramy się rozwiązać go jak najszybciej.

Niestety może zdarzyć się tak, że Twoja przesyłka ulegnie zniszczeniu podczas transportu, co więc zrobić? Po pierwsze koniecznie sprawdź przesyłkę w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia przez Ciebie uszkodzeń w zamówionym towarze możesz nie przyjąć przesyłki i w takim przypadku trafi ona z powrotem do naszej firmy, a my przeprowadzimy procedurę zwrotu lub masz prawo do spisania protokołu szkody, który będzie podstawą do reklamacji produktu. Kopię protokołu wraz ze zdjęciami uszkodzonej przesyłki (w tym z etykietą z numerem przewozowym na opakowaniu) prześlij na adres reklamacje@clariani.pl

Jeśli opakowanie otrzymanego przez Ciebie zamówienia nosi ślady zniszczenia, a w środku brakuje produktu lub produktów koniecznie spisz z kurierem protokół szkody. A jego skan lub zdjęcie (z etykietą z numerem przewozowym na opakowaniu) prześlij na nasz adres mailowy: reklamacje@clariani.pl

A co jeśli paczka była nienaruszona, a w środku brakowało produktu lub produktów? Skontaktuj się z nami jak najszybciej poprzez jedną z dostępnych metod: z wykorzystaniem formularza do kontaktu, drogą mailową pisząc na adres: reklamacje@clariani.pl lub telefonicznie dzwoniąc do naszego Działu Obsługi Klienta pod numer 533-723-581. Niezależnie od metody kontaktu przygotuj numer zamówienia i numer listu przewozowego, abyśmy sprawnie i szybko mogli zając się rozwiązaniem Twojego problemu. 

PŁATNOŚCI

Zamówienie możesz opłacić przy wykorzystaniu jednej z poniższych metod:

1. Płatność elektroniczna za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych Przelewy 24, która obejmuje:

  • szybki przelew online z wybranych banków,
  • płatność blikiem,
  • tradycyjny przelew bankowych,
2. Płatność przelewem na konto w terminie do 3 dni od dnia złożenia zamówienia na rachunek bankowy w banku Pekao S.A. : 42 1240 3493 1111 0011 0228 2628
Przy wyborze tej metody płatności, uprzejmie prosimy o podanie w tytule płatności numeru zamówienia.
3. Płatność za pobraniem
 
 
Stale pracujemy nad rozwojem systemu płatności w naszym sklepie. Na pewno w niedalekiej przyszłości rozszerzymy dostępne formy płatności, tak abyś w prosty i  dogodny sposób dokonała/dokonał zapłaty za zakupy w naszym sklepie.

Napotkałeś na problem z płatnością online?  Nie możesz dokonać zapłaty za zakupy? Co zrobić?
Jeśli nie zostałeś przekierowany na stronę systemu płatności, może to wynikać z kilku powodów: błędu po stronie operatora płatności, przeglądarki z której korzystasz lub urządzenia z wykorzystaniem którego próbujesz dokonać płatności. Przy wystąpieniu problemu z dokonaniem płatności odśwież stronę. Oprócz tego zaleca się usunięcie plików cookies w ustawieniach przeglądarki, z której korzystasz podczas dokonywania płatności.

Zachęcamy do korzystania z popularnych, najnowszych wersji przeglądarek internetowych takich jak np.: Google Chrome, Mozilla Firefox, czy Opera.

Jeśli wszystkie wyżej zalecane do wykonania czynności nie pomogą, a Ty nie dokonałaś/dokonałeś płatności we właściwym czasie, Twoje zamówienie zostanie anulowane przez system. W takim wypadku, zachęcamy do złożenia zamówienia ponownie i wyboru innej, dostępnej metody płatności.

Środki z Twojego konta bankowego pobierane są natychmiast po dokonaniu płatności.

Dowód opłaty otrzymasz wraz z zamówionym towarem w dedykowanej ku temu kopercie.
Potwierdzenie zapłaty otrzymasz również drogą elektroniczną, na podany przez Ciebie podczas procesu składania zamówienia adres e-mail,

MOJE KONTO

Twoje dane znajdziesz w zakładce MOJE KONTO:
→ Adresy,
→ Szczegóły konta.

Tam możesz też je edytować.

Twoje dane znajdziesz w zakładce MOJE KONTO:
→ Zamówienia,

Informację o tym jak dokonać zwrotu produktu/produktów znajdziesz powyżej w sekcji ZWROTY i REKLAMACJE: „Jak dokonać zwrotu produktów?” oraz w regulaminie sklepu dostępnym tu.

Wszelkie decyzje oraz informacje dotyczące zwrotu produktów są do Ciebie wysyłane z wykorzystaniem wybranej przez Ciebie (przy zgłoszeniu zwrotu) metody do kontaktu. Jeśli np. wybrałeś drogę mailową, to my również będziemy się z Tobą kontaktować w ten sposób, chyba, że wyraźnie zaznaczysz, inną metodę do kontaktu.

Twoje dane adresowe znajdziesz w zakładce MOJE KONTO:
→ Adresy.

Tam możesz edytować swój adres rozliczeniowy, a także dodać lub edytować adres do wysyłki zamówień.

Aby zmienić swoje dane musisz przejść do zakładki MOJE KONTO:
→ Adresy,
→ Szczegóły konta.

W zależności od tego jakie dane chcesz edytować , wybierz właściwą zakładkę i dokonaj ich aktualizacji.

W celu zmiany hasła do logowania do Twojego konta postępuj w następujący sposób: przejdź do zakładki MOJE KONTO:
→ Szczegóły konta.

Tu znajdziesz sekcję „Zmiana hasła”, wypełnij właściwe pola i dokonaj zmiany.

Ochrona danych osobowych każdego użytkownika jest dla nas bardzo ważna, dlatego stworzyliśmy dokument w którym w jednym miejscu znajdziesz zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies i innych technologii śledzących w związku z funkcjonowaniem sklepu https://www.clariani.pl/ Kompletną politykę prywatności znajdziesz pod tym linkiem: https://www.clariani.pl/polityka-prywatnosci/

 

promocje i rabaty

Interesują Cię bieżące promocje? W pełni to rozumiemy i wychodząc na przeciw Twoim oczekiwaniom, co jakiś czas organizujemy promocje, rozdajemy kupony rabatowe i organizujemy konkursy z nagrodami. Informacje na temat bieżących akcji promocyjnych znajdziesz w naszych mediach społecznościowych, a także zapisując się do  newslettera.

Otrzymany kod/kupon rabatowy możesz zrealizować wpisując jego treść podczas składania zamówienia, wystarczy przejść do:

KOSZYK:
→ Kod kuponu, gdzie wpisujesz otrzymany kod,
→ następnie kliknij: ZASTOSUJ KUPON.

Prawidłowe dodanie kuponu spowoduje, naliczenie rabatu w koszyku, a łączna kwota zamówienia ulegnie pomniejszeniu, co zobaczysz w podsumowaniu koszyka.

Po zapisaniu się do newslettera, otrzymasz kod rabatowy na pierwsze zakupy. Zostanie on wysłany na podany przez Ciebie adres mailowy najpóźniej w ciągu 48h od momentu zapisu. Kod ten będziesz mogła/mógł wykorzystać na pierwsze zakupy, niezależnie od wartości zamówienia. Pamiętaj, że zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści marketingowych oraz akceptujesz warunki zawarte w regulaminie i polityce prywatności.

Aby skorzystać z darmowej dostawy konieczne jest posiadanie odpowiedniego kodu rabatowego. W ramach organizowanych przez sklep akcji promocyjnych, wybrane formy dostawy są oferowane klientom za darmo. Informacje o aktualnych promocjach znajdziesz na stronie głównej sklepu, na naszych profilach w mediach społecznościowych oraz w spersonalizowanych wiadomościach mailowych, wysyłanych dla osób zapisanych do newslettera. 

W przypadku posiadania kodu rabatowego uprawniającego Cię do darmowej dostawy, wystarczy podczas składania zamówienia w koszyku, w polu kod kuponu, wprowadzić właściwą jego treść. Prawidłowe dodanie kuponu spowoduje, naliczenie rabatu w koszyku, a łączna kwota zamówienia ulegnie pomniejszeniu, co zobaczysz w podsumowaniu koszyka.

inne

Regulamin sklepu internetowego CLARIANI znajdziesz na osobnej stronie, do której link zamieszczamy  poniżej: https://www.clariani.pl/regulamin/

Polityka prywatności to ważny i niezbędny dokument przy naszej wzajemnej współpracy. Jako, że cenimy Twoją prywatność i rozumiemy jej poziom istotności dla Ciebie, przygotowaliśmy ją w formie pytań i odpowiedzi, tak by była ona dla Ciebie w pełni czytelna i zrozumiała. Całą jej treść znajdziesz klikając w poniższy link: https://www.clariani.pl/polityka-prywatnosci/

Przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia w posiadanie kupionych rzeczy. W celu ułatwienia komunikacji przy procesie odstąpienia od umowy przygotowaliśmy formularz odstąpienia od umowy. Znajdziesz go pod tym linkiem: https://www.clariani.pl/odstapienie-od-umowy/

Problemy techniczne mogą zdarzyć się nawet najlepszym i niestety mogą dotknąć każdego klienta. Jeśli napotkałeś na jakikolwiek problem techniczny, od razu za niego przepraszamy. Staramy się zawsze naprawiać błędy techniczne w możliwie najkrótszym czasie, tak abyś mogła/mógł cieszyć się dostępnością strony każdego dnia.

Problemy techniczne mogą mieć rożne podłoże, jeśli strona wczytuje się wolno, powodem może być przeciążony serwer. Dzieje się to najczęściej w przypadku wyprzedaży, czy promocji dostępnych na stronie, kiedy to większa ilość klientów odwiedza nasz sklep.

Czasami najprostsze rozwiązania są najlepsze, dlatego przy wystąpieniu jakiegokolwiek problemu technicznego zacznij od odświeżenia strony. Jeśli to nie pomoże, wróć za kilka minut i ponów próbę nawiązania połączenia i koniecznie powiadom nas o zaistniałym problemie, a my postaramy się rozwiązać go jak najszybciej.

 

Wszystko co powinieneś wiedzieć o ustawieniach ciasteczek (cookies) zawarte jest w naszej polityce prywatności. Dla zwiększenia jej przejrzystości i czytelności przygotowaliśmy ją w formie pytań i odpowiedzi, a znajdziesz ją pod tym linkiem: https://www.clariani.pl/polityka-prywatnosci/

Informacje o ciasteczkach zawarte są w pytaniach i odpowiedziach m.in. w punktach od 12 do 16.

Shopping Cart
Dołącz do listy oczekujących Zostaw swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o dostępności wybranego produktu.